söndag 3 april 2011

i was dead for a minute!

heeeeeeeeeeeej bloggen!
oh jag är äntligen hemma!
hemkommen nu och har haft en riktigt rolig långhelg! många av er sitter väl som frågetecken nu eftersom jag inte hade en chans i torsdags att hinna berätta om vart jag vart. Men i Torsdags klockan 4 bar det av till ängelholm på träningsläger med laget i Ängelholm! och det har varit riktigt roligt!
vi har tränat 2 gånger om dagen, och sen har vi även spelat match mot ängelholm, vi har ätit, sovit och haft många roliga lekar och aktiviteter, men framför allt har vi kommit varandra närmre :)

ah det var en oförglömlig resa, och nu är jag hemma igen!




En bild ifrån Kalles kaviar cup 2009 ! :)
då hade vi vårat älskade 95-lag som senare splittrades :/




















Mamma har även kommit hem från Spanien och med sig hem hade hon ett par röda converse! love u mom! :)

funderar även på dessa snyggingar, men kan inte bestämma vilka ja ska välja, vill ju även ha ett par nya vita, eftersom mina dels är halft gråa och sönder i snörningen.. men nya vita blir det nog
till att köpa när jag är i andorra, där är allt billigt (:
vilka tycker ni? :)
CONVERSE Chuck Taylor All Star Core Flag Hi Canvas white/navy



dessa är marinblåa och vita :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar