torsdag 21 april 2011

Tysnaden är den som svider mest.


hej på er mina vänner!
Hemma efter en härlig dag med träning och gått runt i stan.
Sanna åkte med mig till överby så att jag fick bytt mitt svarta linne! och sen letade jag runt efter ett par höga jeansshorts, men jag blev för snål och ja hittade inga som föll mig i smaken, men jag hade en riktig trevlig dag med min sanna! :)

Sen mötte clara upp oss vid busstationen och vi drog en glass tillsammans, och sen blev det träning, har skadat min höft så vi får väl se om de blir någon match för mig på måndag, vill nog fasa lite för det, Bengan hade ett litet snack om att ja skulle gå ner på YTTERBACK! och ja blev helt NO WAY! ALDRIG! usch det skulle va det värsta.. !

Hoppas ni alla får en härlig lång fredag och sörj över att vår jesus dog för miljader år sedan, eller när va de? :s uch nu slutar vi prata om detta innan det blir pinsamt ... -.-

Ha det iallfall bra! pussar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar