tisdag 5 april 2011

god kväll!

heej bloggen! oh vilken underbar dag jag har haft!
har varit på universeum med klassen idag, och det var helt otroligt ! silken upplevelse, och ja som verkligen älskar häftiga djur, och djur över huvudtaget! :)
och sen älskade jag verkligen krimlabbet! har tyvärr inga bilder där ifrån, men där fick man testa massa olika kriminal grejer, som lögndetektor, identifiera häktade, hitta bevis, ja allt! :) oh fy fan, läskigt var det också! blev så skrämd så jag började lipa (; kan inte avslöja någonting för då blir det ju inte kul för dom andra niorna som ska dit nästa månad! men jag säger bara, gå in på krimlabb, och sen rummet nästan längst bort, sätt dig i stolen som är framför en spegel! helt grymt gjort! :D

Har även fått sett hitta nemos alla vänner, apor, hajar, you name it! :)
oh vad jag tycker hajar är häftiga! och förut kollade jag på 99 saker man måste göra innan man dör
och jag blev galet avundsjuk på erik och mackan som fick simma med vithajar!
kan inte bärja mig till i sommar då jag ska få dyka med hajar, dock inga vila vit hajar men ändå! bada med vithajar är något jag måste göra innan ja dör :)

nu sitter jag och kollar bigbrother, och har ont i ryggen efter träningen som var ikväll :/

nej, nu har jag snart suttit i en timme och laddat upp domma bilderna ! :p
ha de gött hej! OCH, ni som inte besökt universeum i göteborg gör det! :)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar