måndag 4 april 2011

en ros att dela ut..

hej blöggersläsare!
är så trött så jag tror att påsarna under mina ögon ska sprängas snart!
usch, känns att man inte fått sin härliga sovmorgon i helgen!

sitter och kolar på ullared nu, och förstår inte varför inte världens bästa hotell går på trean just nu :s - har jag missat något? :p

Imorgon mina vänner kommer en dag jag länge väntat på! :)
vi i klassen ska åka tsm med åttorna i vårat spår till Göteborg och gå på Universeum! Jag älskar typ sånt! få se massa äckliga, farliga, häftiga djur, Och framför allt HAJAR ! :) Sen finns det ju så himla mkt mer att kolla på, har själv aldrig varit där förut, och det ska blir riktigt spännande ! :)
jätte akvarier med hajar och rockor, giftormar från hela världen, 1000 m2 äkta regnskog, alla världens grod och kräldjur, upptäck undersök och experimentera.
oh det låter ju helt underbart! (: yes älskar såndant!

allt bra med er? med mig är allt bra, bortsett från att jag är förskyld och sjukt trött! (;
















random bild när sanna skivar lime på nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar