måndag 11 april 2011

total blackout!

Hej bloggen måndag och en ny vecka! sista veckan innan en veckas påsklov ! kommer bli så himla härligt! :D
Sitter nu och kollar på total blackout, och tja, va ska man säga om personerna som är med haha dom är ju inte mer än skrattretande xd små fjolliga smala bögkillar som skriker OMG :'d oh kan inte sluta skratta åt dom xd fy fan ! mesigare än vad tjejerna är ! ;)

Igår åkte jag till mamma och vi gick runt i stan och shoppade ! fick köpt ett par nya jenasshorts, en body med linne och shorts som sitter ihop, en vit klännig, två linnen, en ny mascara tre bh:ar och MINA RÖDA CONVERSE! :) Jag lovar att jag visar er dom imorgon, för jag har tyvärr inte hunnit göra det idag ! :)

Hoppas ni får det bra ! så hörs vi imorgon! :) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar