måndag 25 april 2011

bloggisch!


hej blögg! Jag ber så hemskt himla mkt om ursäkt för min pinsamt dåliga uppdatering! allt på min blogg har stått på 0 i tre dagar nu! (;

så för er som undrar vad jag har hållt på med så go a head :) Har dock tyvärr inga bilder :p

I fredags låg jag hemma och sola, och sen på kvällnigen åkte ja ner till hölja och grila korv med härligt folk, hade väl ingens törre matlust eftersom jag nyss kommit ifrån en påskmiddag men det fixa Joel nyberg som åt upp mina korvar :p så där vistades jag med amanda, fanny emelia, sanna hugo joel och filip :) riktigt mysig kväll! :D

I lördags var det som ni alla nu upplevt påskafton! :) och den invigdes med att jag gjorde mig iordning med fanny och erik, och sen åkte vi hem till Clara på lite förfest och god mat! :) Sen tillbringades hela kvällen och natten hos Albin "myggan" och lite i hantverkarstugan! :) och det blev en riktigt härlig och roliig kväll med partaj ! :)

I söndags låg jag bara hemma, min värld har varit lite upp och ner, så jag låg mest hemma och försökte landa på jorden igen och ta tag i saken.

Så kommer vi till denna dag, Måndag! sista dagen på lovet och jag ser inte alls fram emot skolan imorgon .. :(
men som tur är kommer clara snart till mig och vi ska avrunda detta påsklovet tillsammans! :)


hoppas allt är bra med er ocg Gladpåsk i efterskott! (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar