onsdag 13 april 2011

krafter!

Owl City – Alligator Sky - oh jag har alltid tyckt om owl citys låtar! och här en av hans nyaste låtar, och jag tycker den är riktigt härlig ! :)
Robyn – Call Your Girlfriend - Robyn lyckas precis som vanligt! :)

hej på er mina solstrålar!
Hoppas att allt är fint med er, här är allt helt okej! har haft magknip hela dagen, men nu börjar det släppa lite grann!
Nationella engelska skrivdelen idag, och det känns otroligt skönt att det är över nu, endast prat delen kvar men känner ingen större press på det, det är bara att babbla på! (:
Kände ändå som att det gick ganska bra! kom snabbt på vad jag skulle skriva, och det flöt på riktigt bra , behövde aldrig stressa. Kändes riktigt skönt! :)

Klickade precis hem denna skönhet ifrån hm och har jag tur så plimpar den ner i min brevlåda v. 16 :) Vad tycks? :)
Nu börjar Glee och jag tar läget i soffan! :) älskar Onsdagar, Glee Greys anatomy och sen Bigbrother underbart ! :)

Här har ni även bevis på att jag inte ljuger om mina röda converse ! :) Älskar dom verkligen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar