lördag 9 april 2011

vår känslor!

hej alla sötigaste sötnosar! :)
lördag kväll och jag sitter och väntar på ett sms från en viss person som ska skriva när den är klar och jag kan komma, men klockan börjar rinna iväg nu, så vi får väl se!
Idag har jag spelat match, det slutade oavgjort med 1-1 förövrigt en ganska tråkig match, eller ah, spelet vi hade var tråkigt, fotboll är alltid kul! och V Ä D R E T ! mumma! kunde spela i shorts och t-shirt och ändå känna hur svetten rann mer än någonsin, oh vad jag älskar sol och värme! :D
imorgon åker jag till mamma och vi ska gå runt i stan och shoppa! :) och jag ska även få mina älskade röda converse! :D

I fredags umgick jag med sanna och fanny, vi var iväg och kolla på Sportexcup i thn, och sen blev det en snabbis in till stan, men inget blev dock köpt! ;)

inköpningslistan till imorgon är helt klart kläder till Spanien, vilket innebär : Nya jeansshorts, kankse även ett par gråa om plånboken räcker till!
massor av snygga linnen och t-shirtar, och sen får det bli en ny bikini, mascara och ögonskugga! är också på jakt efter en skinnjacka men vi får väl se! :)

hoppas det är fint med er! och tack för att just du läser min blogg! puss på er!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar