tisdag 19 april 2011

tjena tjena årets solbränna!


hej bloggen och läsare! :)
har nu kommit in ifrån mina timmar i solen, jag bara älskar Sveriges härliga sol! :)
har nu legat tre dagar i rad och bara pressat i de 35 grader som är vid våran solvägg ( helt vindstilla) och ah jag känner faktisgt att jag fått lite färg! :D

Så pga detta underbara väder har jag inte bloggat så mycket, I söndags var jag ju med min underbara jenny vi pratade solade och kollade på film! sånt som vi är så himla bra på! (:
Igår hade jag en riktigt bra dag! låg från klockan 10 till 1 i solen och sen åkte jag och lekte med sanna och amanda! vi drog till golfbanan och käkade glass och pressade ännu mer! :) där träffade vi hugo och planerade grill kväll! :) så jag sanna amanda hugo erik och fanny tog mopparna ut till hallera ! :) sanna och jag fick lyckad mat medans dem andras inte blev fullt lyckad på engånggrillen, så det blev hem till Erik och grilla korv, lyssna på musik, spela kort, spela buzz och bigbrother :) jätte härlig kväll! :)

Idag ska jag träna, och hjälpa evelina med att sälja sina plastpåsar ! hahaha, hon är ju så rolig, tur att hon har mig!(A)

nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra dag! puss!

bild ifån fredags inte speciellt solbränd ;DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar