måndag 30 juli 2012

to close.

God eftermiddag!

Sitter i Soffan och ska snart packa min väska och bege mig hem till Amanda. Vi ska vara hos henne ikväll och laga mat och lite sådant som vi brukar göra! :) Sen kommer jag kanske sova där också, vi får se! :) 
Imorgon åker jag till min saknade Paulina och ska umgås en hel dag med henne! :) Min goding!

I lördags hade jag ju min middag för tjejerna hemma hos mig! Till förätt bjöd jag på Räksmörgås garnerad med rödlök och fiskrom. Huvudrätt blev Lax i vitvinsgryta med bandpasta. Och till efterrätt blev det noblesse bakelser! Tror faktiskt det gick bra, Dom sa iallafall att det var gott. Något annat vågade dom väl inte säga ;) haha! 
Hade en super mysig kväll och jag fick så himla fina presenter! Ska visa er senare! :)

Igår åkte familjen till Lidköping, vi besökte Läckö slott och gick guidad tur samt kolla runt lite. Vi åkte sedan till Spikön för att äta underbar lunch! Bild ser ni är nedan --> 




Jag just nu.  


Bakad potatis med skagenröra och räkor!! :rrrr Så jävlans gott! 


Läckö slott


Nu ska jag ta mig något litet och äta, sen får jag bege mig! 
Puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar