lördag 21 juli 2012

Fallens dagar

Godmorgon på er mina solstrålar. Idag är solen glad och vem mår inte bra då?
I Trollhättan är det fallensdagar just nu som pågått sedan i Torsdags. Jag var där först igår och kollade runt. Jag och mamsen åkte dit under dagen igår och kollade läget gick i lite affärer och kollade marknaden och alla stånden. Samt tog oss lite god thai mat. På kvällen sen åkte jag hem till pojkvännen där han hade en fest, Var där nästan hela kvällen, med Fanny och jag skulle ut klockan nio för att se Loreen. Hela torget var knökat med folk och när hon väl började sjunga satte sig alla barn på sina pappors axlar vilket gjorde att man inte såg ett SKIT! Så fanny och jag drog tillbaka till festen. Där vi sen klockan 22.00 skulle dra ut för att se Adrian Lux. Men hehe, ingen förutom jag och Fanny kom in, eftersom vi var de enda som inte hade druckit. Stackars Max som hade väntat så till denna dagen och inte fick komma in. HAHAH , så vi struntade i det och ställde oss oh tjöta med 2 poliser istället. Sen mötte jag upp min KÄRA Paulina så vi satt ett gäng vid Subway hela kvällen och hade det faktiskt jävligt kul! :) Blev en bra kväll tillslut utan den minsta droppe alkohol i kroppen! Men ikväll ska vi ha destu roligare! Mina underbaringar Amanda, Fanny och Emelia kommer hit. Vi ska laga mat och dricka gott hemma hos mig här i lägenheten för att sen ge oss iväg ut på fallens och gatans bravader! :) Kommer förhoppningsvis bli en grym kväll! :)

Sitter nu och lyssnar på Justin Beiber och bara önskar att jag hade biljetter till konserten... snyft
Puss på er! :)



En bild som Max mamma lade ut på facebook igår, så jag snodde den nu (a) - Bilden är tagen väldigt tidigt på kvällen innan alla hade kommit :)

1 kommentar:

  1. haha jo jag vet men man kollar runt lite och sen lyssnar man på artisterna sen drar man på fest! Vi har allt skojj när vi är där :)

    SvaraRadera