onsdag 25 juli 2012

först skratten, sen dom där tårarna.

Hej på er. Läget på bloggen har legat nere nu i några dagar. Har hänt saker som gör att jag varken velat eller kunnat ta upp här. Jag mår väldigt dåligt just nu, men kommer väl inom en snar framtid återgå till bloggandet. Men håll ut. Jag är snart igång igen.

Så varför inte bara nämna vilken underbar kväll vi hade hos mig i Lördags med mina underbara vänner! :)
åt gott och drack gott. Blev en super kväll hos mig, mer än så kan jag inte säga.



Mina favoriter som under dessa 4 dagar funnits för mig i ur och skur. Jag älskar er så in i, mina underbaringar <3



Haha, japp jag har Emelias täckstift på mina läppar just när denna bilden togs! ;)


Idag har jag haft en hel dag ute i den härliga solen. 25 grader varmt och strålande sol. Jag har legat och pressat men också mesta delen av dagen hjälpt pappa i trädgården. Har slitit så mycket så att jag har blåsor på händerna som bara ömmar! MASTER IN THE TRÄDGÅRD!  :) Men sägs det inte att man får en jämnare färg när man rör på sig? 
Om en timma ungefär åker vi och tar ett kvällsdopp på gardesanna. Om jag badar, blir det årets första dopp i Sverige. Kallt?? 


Min älskling tycker också om solen!

Love, peace and understanding på er alla <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar