fredag 6 juli 2012

underbar gårkväll

Hej på er! Har vart lite dåligt med uppdatering här på bloggen denna veckan. Ursäktar för det. Men i Tisdags åkte hela familjen ut och plockade kantareller. Fanns inte så många, men vi fick oss varsin kvällsmacka med smörstekta kantareller. Mmmmm! Min bror har kommit hem också! Så det är kul att få lite tid att umgås med honom. :) Sen i Onsdags åkte jag och bror till pappas jobb för att vi tre gymmade! Duktig som jag var, powerwalka jag 4 km i 7,4 tempo. Helt stum i benen vart jag efteråt! Men oh, så bra det kändes! :)

Sen igår, så var det verkligen sommar! 25 grader under dagen, och efter jobbet träffade jag Amanda och Clara och Sanna. Vi åkte till hölja vid ån och grillade korv och hade det hur mysigt och roligt som helst. Love my friends! 
Vi satt ute till klockan 10 och vi cyklade hem i bara linne och shorts. Äntligen fick man uppleva en sådandär härlig svensk sommarkväll! :)

Idag är det fredag, och jag gjorde min sista arbetsdag. Var så himla sorgligt att lämna mina goa härliga klunga av gamla gubbar! :( Fick mig till och med en kyss på kinden utav en av dom, han skulle sakna mig så mycket! Och en annan önska mig all lycka och tacka för en sån trevlig dag på marknaden vi gick till. "detta var den bästa turen på länge, tack" sa till mig och log. Man blir så glad och rörd. Och inte nog med att jag blev rörd. När vi står där kommer plötsligt personalen fram och ger mig en blomma och tackar mig för allt jag gjort och min duktiga insats. Jag blev nästan tårögd. Så himla härliga människor på hela avdelningen! Så till morgonen ska jag upp och göra jordgubbstårta och ge till dem. Sen imorgon ska vi även ha kalas här hemma. För mig och Christoffer. Fyller ju år om 2 veckor :)

Snart kommer min älskling hit, så vi ska mysa hela kvällen. Puss på er!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar