tisdag 10 juli 2012

Lysekil!



hej på er! dåligt med uppdatering jag vet, men har inget vidare internet här! Vi kom hit i söndags eftermiddag och stannar till torsdag. Igår hade vi en kanon bra dag och vi var ute med båten hela dagen! :) hur underbart som helst och jag brännde hela ansiktet, röd som en kräfta. Men resten av kroppen blev bara brunare oh brunare! :) idag är det molnigt men varmt så vi stannar i stugan. Vid 2 kommer mormor och morfar hit för lite kalasfirande av mig och bror min. I lördags hade vi kalas hemma i grästorp med pappas sida. Där fick jag 2400 kr samt biljetten till Lars Winnerbäck konserten jag ska till på fredag! :) Vi hade också lite presentutdelning här igår kväll så jag fick ett presentkort på ginatricot, ett linne, en klänning ett skärp och navelpercingar! :) Tack, tack tack! så nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller år ;) haha!
Jag hör av mig när jag är hemma i grp igen! puss!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar