onsdag 18 juli 2012

17 år

godkväll på er mina underbaringar! idag är det den 18 juli och det är min dag! har blivit uppvaktad hela dagen av min underbara pojkvän. Just nu sitter vi hemma hos hans faster med hans kusin samt hans flickvän. hur mysigt som helst. Har ätit god mat och blivit ännu mer uppvaktd. Ikväll sover vi hos Max mornor.  Har haft en toppen och jätte mysig dag men nu återstår bara en timma. Berättar allt imorgon om.min överraskningsresa och hemliga present när jag kommer hem.
massor av kramar och tack till alla som grattat mig på facebook. Hipp hipp hurra till mig så hörs vi imorgon! :)) älskar er alla !
Lycklig tjej <3


Min älskling och jag! 
Ingen kan slå min pojkvän. Han är den bästa i världen! <3


Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar