lördag 28 juli 2012

lägg din hand mot min kind, visa mig vägen, vart du än går

Halloj ! Idag är det Lördag och ikväll kommer mina underbara vänner hit. Jag ska ha halv åtta hos mig samt lite födelsedags firande för mig. Tror det kommer bli en underbar kväll med mina goa vänner och förhoppningsvis blir det god mat också. Så nu har jag varit och handlat och snart ska jag börja förbereda litegranna! :)


Igår åkte jag och Amanda till Lidköping/Framnäs för att ha en härlig dag i solen. Och det fick vi bannemig! Har blivit riktigt brun nu dessa 3 dagar! Lovleyyy! Fanny kom också och solade med oss i några timmar. Amanda och jag gick sen hem till Clara som har lägenhet i Lidköping och duschade och gjorde oss iordning för en kväll med partaj. Men det slutade men att vi satt på bussen hem. Och spenderade kvällen med Nudlar, Joel Nyberg och Project X. Blev en bra kväll på det viset också. Hade skit svårt att somna inatt och somnade nog inte förens 3. hatar att ligga och vrida sig i sängen, samt skulle jag kolla vad klockan var på mobilen. Givetvis puttade jag ner telefonen i mörkret och min laddare som redan var halft sönder, var nu helpaj! Så sitter nu och får ladda telefonen i datorn. Lite jobbigt..! 

Puss på er ! <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar