onsdag 23 maj 2012

oh denna härliga värme!

  1. Asså, du är så jävla snygg! Call us, David & Erik<3
    Svara
HAhah, garva åt kommentaren här över! Stalkers ;)
men kan inte mer än hålla med dom, du är sjukt snygg Amanda! :)

Haha, mina läsare är ju bara så sköna! :)  och jag tackar så mycket för det! :)

Oh, denna härliga värme! hur underbart är det inte? :) 
Har haft en underbar dag i solen tillsammans med Paulina, vi hade håltimma i 3 timmar så vi åkte till bryggan och käka glass! årets första riktiga glass! :) 
Efter skolan åkte jag med Paulina hem och vi la oss i solen och pressa, börjar få lite färg nu, som om 3 dagar byggs på nere i den otroliga hettan! TURKIET! 








Bild från igår. När jag och min underbara pojkvän hängde i parken hela kvällen!
Älskar vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar