tisdag 15 maj 2012

Trolly awards!

Godkväll på er! Hoppar när som helst ner i sängen då jag är helt slut, och helt öm i hela kroppen!
Haft orientering halva dagen och jag stuka foten eller någonting, har så sjukt ont i foten, samt en blåsa jag fått under stortån. aj,aj! Vi sprang runt i den där jädra skogen i 1h 40min i den där jädra skogen och jag har ont över allt i kroppen. NEVER AGAIN säger jag bara. Usch!
Men ah, helt okej vart det!
Däremot blev det en helvetes dag där efter, jag och Julia fick gå den enormt långa vägen till busskuren från slätthult med min ömmade fot samt att det började blixtra och åska.. Satte oss på bussen till skolan och duschade av oss i rask fart för att snabbt komma hem till Paulina och börja göra oss iordning. Ser bussen som tar oss till Resecentrum och börjar springa som galningar för att hinna med den. (MED MIN STUKADE FOT RUSCHADE JAG) och tror ni bussjäveln väntar på oss? vi var en halvmeter ifrån dörren men bussjäveln bara fortsätter att gasa iväg. Så sjukt sur och irriterad vart vi - jag och Julia som skulle hem till Paulina. Och mitt i allt tappar Julia bort sin telefon, som nu är den åter då en snäll och vänlig man hade hittat den! :)
Vi åker till Resecentrum och får gå ännu en gång en lång väg hem till Paulina, (är en bit) helt trötta, svin hungriga och ömma i kroppen. Väl där får vi mat i magen men fick stressa anus för att komma i tid till Trolly awards! Kvällen avrundades äntligen gott tillslut! Grattis till Lavin i min klass  och Karim min vän som med sitt gäng i BLACKLIGHT pictures vann två pris för sin störtsköna kortfilm! Grattis killar välförtjänt!




Bilder ifrån kvällen! :)







Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Du är så himla fin!

    SvaraRadera
  2. Jennifer Karlsson18 maj 2012 kl. 01:49

    Ser ut som en bra kväll! Ha en bra helg! :)

    SvaraRadera