söndag 6 maj 2012

Gothenburgo!

godkväll på er ! :) 

sitter framför bigbrother och får rysningar över vilket svin Marcelo är mot Annica, och Jennifer är då inte bättre..!
Men nu lämnar vi det och går över till den underbara dagen jag Paulina och Julia hade igår i Göteborg. 
Vi hade underbart väder och jag shoppade för hela 2000 kr. Jag ska visa er vad jag köpte på tisdag, just nu ligger alla kläder + kamera hos mamma, och sitter hos pappa nu. Så på tisdag ska jag då allt ta oh visa er mina inköp. Blev riktigt nöjd! :) 
Vi gick runt ute i det härliga vädret och hade det super härligt!  Men som sagt, kolla in på tisdag så visar jag mina inköp. 

På kvällen åkte jag och sov hos pojken i mitt liv, kollade filmer och hade det mys. Idag när vi vakna så gick vi upp i lugn och ro. Tills jag plötsligt fick åka på jobb. Men,men 400 kr rikare! :) 




Imorgon är det ingen vanlig dag, jag är den lyckligaste tjejen 

1 kommentar: