torsdag 10 maj 2012

jag är inte den vassaste kniven i lådan..

Heeeej på er! :) Jag är svin trött och det känns som att sova är det enda jag gjort idag? Hade sovmorgon till kl 9 och när jag kom hem stensomna jag i soffan, och just nu skulle det vara så skönt att sova!

Kollade nyss på gårdagens bigbrother avsnitt, och åter igen skriver jag i bloggen " MARCELO är ett svin!!" Hade min pojkvän betett sig så drygt och orättvist mot mig hade jag gett han en pungkross och lämnat honom. Dock är det ju svårt att komma ifrån någon som man är instängd med... Keep strong Annica, och snälla gå inte tillbaka till svinet denna gång!
Yeyy, Bigbrother update ;)

 Men som rubriken lyder så är jag så klumpig. Som ni säkert märkt har bilderna på vad jag köpte i Göteborg inte kommit upp ännu. Detta beror på att jag är en slarvfia och glömmer minneskortet till kameran i min dator i Grästorp. Så jag har liksom inte kunnat ta några kort, och kommer inte kunna göra det förens på måndag heller! oh herre! Ursäktar så hemskt mycket för denna fail. Men jag lovar att under nästa vecka kommer bilderna upp! :)

Nu ska jag sätta mig med en historia uppgift om kopplingen mellan Anders Behring Breivik och fascismen. otroligt kul..!

Igår kväll hade jag och mamma en mysig spelkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar