lördag 26 maj 2012

ALANYA 2012

Godmorgon på er! :) Ursäktar för dålig uppdatering men jag har fullt upp med att packa till resan och inlämninguppgifter osv!
Men nu är äntligen dagen jag väntat på kommit! Klockan 12 åker vi mot Landvetter och klockan 5 lyfter planet mot Alanya i Turkiet! Två underbara veckor tillsammans med mamma och vänner. Kommer bli så himla bra och det ska bli så härligt att komma iväg till solen och värmen. Är tillbaka i tid till skolavslutningen och är redo för ett gott sommarlov! :)

Vaknade hos min älskling imorse och tog bussen hem till lägenheten. Hade en jätte mysig kväll där igår med hans faster och föräldrars vänner från Stockholm. Perfekt avslut innan resan! :)
Kommer sakna så himla många, men oh jag kommer ha det så bra! :)


Väskan börjar bli full och jag är mer än redo för att åka! :)


Har heller inte visat er denna bikinin som jag fick hem till brevlådan i veckan. 
Den åker med i packningen! :) 

Hoppas ni alla får det bra här hemma i Sverige, så får vi se om jag får tillgång till internet där nere! :) 
massor av kärlek till er! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar