måndag 14 maj 2012

shopping a la Göteborg!

Godkväll på er mina goingar!  

Just precis kom jag in genom dörren, har vart hemma hos Paulina hela kvällen och experimenterat med hennes hår. haha, hon ville få bort sina bruna utväxt samt hennes underhår som hon för ett tag sen färgade mörkt. Så off we go. Första blonderingen blev helt misslyckad, då det blev helt orange där det vart mörkt (vilket vi kunnat förvänta oss) Så vi satte i en blondering till, och jag tror att det blev ganska bra denna gången! Åkte därifrån när hon hade blött hår och då såg hon ut som kalles kaviar! xd Men jag tror ärligt och hoppas att det kommer bli super bra när det väl är torrt och iordninggjort. Brukar alltid se hemskt ut när det är vått och man ser allmänt död ut! Tror det kommer att bli bra! :)

Imorn blir det en dag i skolan med Spanska, Matte, Sen lite Mediajobb på håltimman. På eftermiddagen sen har vi orientering på slätthult. Inte direkt min grej, men så länge man slipper springa själv så är jag nöjd!

Efter orienteringen tar vi bussen tillbaka till skolan, tar oss en snabb dusch, käkar pizza och sen gör vi oss iordning inför kvällen! Imorgon är det dags för Trolly Awards! Ni minns när jag var på Glammy Awards i Norge, Imorgon är det vår tur och norrmännen kommer hit. Är så himla pepp, och outfiten jag ska ha kommer ni känna igen från tidigare! :)

 Har också varit super duktig, som nu äntligen fotograferat mina köp från GÖTET! :)



Svart Bh - Ginatricot  129:-
Resten . Lindex  


 Svarta jeansshorts -  249:- Carlings
Jeanshorts - 349 :- Ginatricot

 Jeansväst 400 :- Carlings


 Körsbärsrött linne - 199:- Rutmfl 
Hur sött är det inte? Avslutas med en volang längst ned :)



 Vitt virkat linne - 299 :- Zara


 Mickey mouse linne 149:- H&M
Hur snyggt är det inte eller?! :D



Grå långklänning 149:- H&M 




Vit Bikini med virkade kanter 299:- Cubus 



Raulph Lauren parfym 379:- 

Lush - lip scrub 79 :-
Såå jävla underbar! räddar mina fnasiga och flaniga läppar. Jag är en sån där dum människa som alltid har torra läppar vilket gör attt jag biter i på läpparna så blir till fula skinflaser. Såå fult, men denna är min räddning! det är en Lip Scrub som man drar på läpparna som då scrubbar bort flasorna, och ger underbara läppar. Det smakar godis och smatrar så där när man slickar upp det. Som godiset man åt när man var liten! 
How Lovley?! Så denna och The bodyshops lim balm gör mina läppar till kyssarnas himmel!

2 kommentarer:

  1. Jennifer Karlsson18 maj 2012 kl. 01:51

    Så himla bra blogg, good work! :)

    SvaraRadera
  2. haha, ja det var på tiden! Men sjukt snygga inköp.

    SvaraRadera