söndag 20 maj 2012

bad update

MEN URSÄKTA MIG!

Ber om ursäkt över den hemska uppdateringen, men nu när det är långhelg så har jag så mycket för mig så att bloggen hamnar i andra hand tyvärr. Men nu har jag tid, (fast igentligen borde jag sitta med näsan i Matte boken just nu) 
Men ska nu uppdatera er om vad jag har haft för mig! 

Onsdag: hade en hemmakväll och kollade igenom missade bigbrother avsnitt
Torsdag: Åkte på jobb, hade myskväll med film tillsammans med Amanda och Fanny! kollade på The day, ganska dålig..
Fredag: Umgicks med Max under dagen, hade tacokväll och åkte på bio med Emelia och Amanda. American Pie! Så himla bra, måste ses! :) 
Lördag: Åkte och träffade min saknade vän Clara vi gick lite i Trollhättan, sedan hem och göra oss fina för att fira vår vän Sanna som fyllt år! Åt jätte konstig, men god mat och hade en super kväll! :) 

Nu sitter jag hos mormor och morfar på middag, ikväll sover jag hos älsklingen! :) 

Bilder från igår bjuder jag på. Nu väntar maten ! all kärlek!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar