måndag 7 maj 2012

7/5 - 10 ♥

"jag kommer älska en tjej till, hon kommer att kalla dig mamma"

mitt älskade hjärta, att det kommer förbli du och jag känns som en självklarhet. Allt vi vart igenom gör våra band till de starkaste och omöjliga att rubba. Tillsammans med dig mår jag bra och utan dig hade jag aldrig varit den jag är idag. Du har funnits för mig vid alla tillfällen och gjort mig starkare. Alla har sina svackor men våra har gjort oss starkare. Fått viljan att aldrig ge upp oavsett. Den kärlek jag känner för dig är svår att förklara. Men med dig känner jag mig trygg. Att se dig känns exakt som de två första veckorna. Det pirrar i min mage varje gång. När din hand följer min kropp blir jag alltid lika varm. Vid varje kyss mår jag alltid lika bra och vill att tiden ska stanna. Du gör mig så lycklig och jag älskar dig över hela mitt hjärta.



2 underbara år.

1 kommentar: