måndag 27 december 2010

va gör vi nu kör vi ! :D


baby you'r a firework!

guud va ja är peppad! :)
KRONAN IKVÄLL OCH DE ÄR GUDOMLIGT! :)
men det har vart sjukt mkt jobb för att ens komma iväg ! tjuss,
förfest och speciellt dricka :o
men nu är allt löst och ja kan äntligen slappna av, och bara börja tagggaaa ! :D
Jenny kommer hit om en timme, och då är det bara att börja
tagga :)
vi drar till vara och förfestar med john och alla dom, de ska bli riktigt roligt ! :)

sitter nu och myser i min nya tjocketröja och mössa ja inkasserade igår, köpte även en kjol, halsband, t-shirt, linne , och en svart skjorta. va nämligen i stan med fanny igår och nu är allt klart :) kläder till ikväll och nyår är nu fixat :) gudomligt :)
vad ja har på mig ikv kommer så småningom på bild :)

men just nu sitter ja i det här och ska ta mig lite frulle! :)



inkasserade detta på bikbok


firade också jul i uddevalla i lördags!
lika mysigt som alltid, dock va ja ganska trött och vresig, men jaja
fick mig iallafall två neccesärer, film, tomas sabo belock, två armband av martinas och hennes kompisars nya märke dom gjorde i skolan! kul att de går så bra för dom :)
fick även pengar, skor, och ett 5pack läppglans i underbara dofter ifrån topshop :)
jaa de va väl de ja fick tror ja :)

nä nu måste ja äta, och sen ut och skrapa bilen tills pappa kommer hem :)
pussar på er, hör kanske av mig ikväll !
puuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar