tisdag 14 december 2010

i get lost sometimes but thats alright

heeeeeeej!!
guuud den längsta måndagen ever existed upplevdes igår! ;)
började med luciatååååg tio över sju och jag och johanna var två söta sockerbagare :)


jag ser lite halvt efterbliven ut ! xd
Luciatåget blev riktigt lyckat, vilket var ganska uppenbart att de skulle bli ! vi är ju som sagt 95:or allt vi gör blir alltid greeaaat ! och vi hade en lucia som sjunger som en guuud ;)

efter den dagen var det direkt till Bollhallen och göra sig iordning inför lussebandyn, vi kom sexa utav 11 lag och jag tycker det var bra av oss ! (; även fast vi bara vann en match och förlora dom flesta med pinsama siffror ! xd

hawana tropic!
+ emelia som alltid försvann när kameran kom fram xd


bilden har jag tagit från alva som tog denna grymma bilden på mig och annie! (:

ahh lyssebandyn var grym, trots mycket jobbig väntan! finalen var inte över förens kvart över 12 på kvällen! Clara och ja drog hem och käka nattamat! PANNKAKOR !
sedan blev det ut och lussaaa! blev väldigt misslyckat eftersom inga lärare släppte in oss.. men ja hade det trevligt ändå!
kom i säng tjugo i fyra ! och nu är ja så trött så ja håller på att dööö! busig som ja är sov hela no timman i skolan då vi kolla på världens dåligaste film hjältarna från telemark idag xd! taha.. !

nää nu ska jaaa ta och sova, träning ikv! pussar på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar