söndag 12 december 2010

erase me



I keep on running, keep on running
And nothing works
I can't get away from you, noI keep on ducking, keep on ducking
And nothing helps
I can't stop missing you, yeah


heeej söndag! vilken lördag det blev ändå!
var på 50 års kalas! det var Kerstins syster som fyllde år. Det var roligare än ja trodde det skulle bli faktiskt. vi åt konstig mat och sen drog vi över till grästorps spökhus och sket ner oss! :D
fy fan va rädd ja var ! hade ju planerat att gå med pappa.. men lotta (ett av spökena) valde honom att det var hans tur att gå.. så där satt ja och bara hoppades på att det inte var ja som skulle gå nästa gång.. men va blev det ! :o och pappa var redan inne spökhuset.. så ja peka bara på killen tvärs över bordet - DU GÅR MED MIG !! hahah x'd stackars kille! det var en av Kerstins systrars son som fick stå ut med mig ! (: men får faktiskt säga att ja var the gentleman i vissa lägen ;D eftersom han var minst lika skraj om inte värre än vad ja var ;D
nämen gud! det var riktigt roligt :)
efter det , åkte vi hem till 50 åringen, och där var det trevligt, var så uppskrämd så att en liten pojke med ett spöklakan över sig skrämde skiter ur mig och alla börja skrattaa... jesus !
men det var en rolig kväll! vid ett drog jag hem till Albin Myggan hofling där det var mkt trevligt folk :) stanna kvar där till halv fyra och sen gick ja hem och sov (: härlig lördag må jag säga !

näää nu ska ja käka lite frukost sen ska ja ut och gå och ta en sväng in på solariumet :) ska bli sköönt !

LUCIA I SKOLANLUSSEBANDYN
OCH LUSSENATTEN
IMÖRRN !
TAGGGAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar