torsdag 16 december 2010

put your hand on my heart


I was never smart with love. I let the bad ones in and the good ones go. But im gonna love you like never been hurt before, im gonna love you like im indestructible.


hallå där kött och blåbär! sean banan här ! (:
sitter nu i mina svettiga träningskläder och hoppar snart in i duschen! Har tränat en ganska chill träning idag, vilket var väldigt sjönt! känner mig helt sjuk i kroppen!

innan jag lägger mig i sängs måste ja googla upp ett rim på google som ja kan skriva på min julklapp i skolan ! (: och förbereda morgon dagen, men kläder och annat hit och dit, Julshowen imorrn ! hoppas allt kommer gå suveränt ! (: Känns så himla bra med loooov ! :D







pms dag förövrigt ! bjuder på en härlig elvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar