onsdag 22 december 2010

julmys

tjenare! brorsan är hemma och han har snott min data helt och hållet! ;) har drf inte kunnat blogga!
igår dåda så vare julstädning och pynta huset med tomtar hit och dit ! Genom tidernas fulaste gran kläddes och mitt rum blev intprincip helt klart, mina lådor sitter i bänken där dom ska, min nya matta ligger fint på golvet, ja har fått bort min sten till tv osv.. ända som saknas nu är fotöljen, få upp tavlorna och mina persienner..
ah och sen är de väl lite fix och don kvar.. men nu ser det iallafall inrett och mysigt ut ! (:

jaaa, och idag har det var en dag med lite barnvakt och jag har haft tusen bollar i luften angående kronan på måndag ! (: TAGGAAAR ! :D:D

jaja, nu sitter ja hos mamma, vi har haft främmat ikv och nu ska ja hjälpa henne med morgondagens förberedlser, imorgon kommer nästan hela mammas sida och firar jul för christoffer eftersom han inte är här utan är åter igen i malmö på lördag , då vi firar jul hemma hos mormor :)

nä nu ska här lagas mat ! hejs !
endast två dagar kvar till julafton ! azuuuum ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar