tisdag 28 december 2010

this is not enough!

tjenaa! :)
går snart och lägger mig, men tänkte bara först berätta om gårdagen! :)
förfesten hemma hos herman var ju bara gudomligt rolig! :D lätt roligast på länge! :)
träffade massor utav nytt folk och hade det verkligen jätte roligt. Jenny och ja var dom första tjejerna på festen, så vi snacka ihop oss med en kille som hette carl, om att vi skulle lura skiten ur alla på festen att ja var lebb. Spelade rollen som lebb väldigt bra faktiskt.. så varje gång de kom ett gäng tjejer skrek ja direkt! "jaaaa, fleer tjejer!!! ja kommer få strul ikväll!!! :D:D:D:D " och gick genast dit och presentera mig! ;) haha oh gud, tjejernas miner , ja kommer aldrig glömma! sen hörde man bara hur dom gick runt till varandra och fråga om jag var lebb på riktigt, och alla svarade , ja vet inte ja tror de ! x'd
oh guud de va så kul ! :)tillslut trodde även vissa killar på mig, och dom blev typ besvikna eftersom dom ville strula ! x'd så ja hade en bra bortförklarning, så fort nån börja sa ja bara tyvärr ja tänder bara på tjejer! ;) ah den va bra den ! :) gud va roligt ja hade! :) får tacka alla för den kvällen!
senare drog vi till kronan och de var trångt... men också jättee roligt :)
jaa , idag har ja bara legat hemma! har haft lite bakrus och feber under dagen så jag har bara legat i soffan hela dagen, får se hur ja mår imorgon.. får hoppas att ja blir frisk snart ! :)

godnatt puss på er! (L)

bilder på mig och jenny innan vi drog till Herman i Vara.
ni ser även hur kjolen och t-shirten ja köpte ser ut :)
kjol från h&m och t-shirten från bikbok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar