lördag 4 december 2010

har kommit igång med bloggningen igen !

pulkaåkningen är invigd !
igår va det dags att trimma bobben och dra ut :D
clara, emelia, erik , fanny, joel och ja lekte i backen änna stund sen drog vi och skrämde skiten ur anna westman och sånt dära, får säga att ja är ganska bra på mulning näst efter clara ! hon ska ju alltid vara bäst på allt ^^ hehe!

får säga att det är ju sjukt underbart att jay är i final! silket jädra grabb han är den där ! (:
idols bästa genom tiderna! bortsett från historians älskade johan palm x'd
nu ska vi inte börja snacka Johan här, men måste bara säga att vilken underbar tid det var! men kan dock inte se idag vad de va ja såg hos den killen .. :p men nått vare som fånga mitt intresse och gjorde sommaren 08, eller va de 09? x'd aja till den bästa! även den tiden fick mig att bygga upp min vägg för vad andra tycker, och den är ja otroligt tacksam för ! har nu lärt mig att skita fullständigt i vad alla andra tycker och tänker om något ja brinner och tycker om.. jag lärde mig att ingen ska få trycka ner mig för min åsikt, och de lever ja för idag och kommer nog göra hela mitt liv!



trodde aldrig han skulle göra denna låten så bra som han lyckades att göra ! :')
vilken jävla kille!

just det! ny design på blöggaa,, gamla bilder från i somras, men har tyvärr inga andra (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar