tisdag 3 maj 2011

Tisdag!

hej mina läsare! :)
sitter här och la precis ifrån mig matteboken, känner mig så sjukt nervös inför nationella proven så det finns inte asså, sitter och pluggar varje dag och känner ändå att det ja pluggar in försvinner lika snabbt, imorgon blir det att plugga Procent och algebra, och sen vill ja bara påpeka att ekvationer och problemlösning har jag aldrig jobbat med i hela mitt liv :s så ah asså jag får börja chilla känner ja! jag hettsar upp mig för mkt inför det jävla provet! So what, klarar ja G så är det grymt! ( jag är nämligen inte super hajj på matte) haha så får jag G så blir jag super glad, men det kan ju vara bra att kunna lösa uppgifterna först och främst.. vilket jag känner att jag saknar på vissa moment :( men NU SLUTAR VI PRATA OM DET innan jag får damp och irritation! :p

Idag har jag även vart en sväng på banken med pappa och tagit ut pengar till Spanien, och beställt ett Visa ungdom kort till mig som fungerar utomlands, det fungerar ju inte med maestrocard, så jag slipper ha alla pengar löst i plånkan! man vet ju aldrig, kan ju bli rånad :s
så nu är jag redo som attan inför Spanien! oh det ska bli så himla roligt! :):)

Tänkte slänga upp det jag inkasserade i Göteborg :) så här har ni det! :D

och jajjemänn ja köpte mig en keps! inte så tippat eller hur?!
men oh, jag tycker det är så fint, och jag har inte kunnat låta bli att sno Eriks och max kepsar i skolan hela tiden! :)
Så det blev denna marinblåa kepsen ifrån Stadium 149:-


Efter vi hade ätit vår lunch på Condeco så tog vi svängen till Rock house och köpte denna underbara påsväskan så jag velat ha , ah jag vet inte hur länge! men har aldrig vetat vart rockhouse legat så när vi gick blev jag helt kär! och när man står vid den väggen som var full med Håkan hellström , samtidigt som hans skiva rullade, det pirra i hela magen! oh va jag älskar den killen! (L)
tygväska ifrån rockhouse 99:-

Linne ifrån Weekday 100:- kostade den :)


älskar rödvit randia linnen! har tre st nu :)
monki 99:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar