måndag 30 maj 2011

ESPAÑA ! :D



Hola amigos! Nu är jag äntligen på hemmaplan men redan nu efter en dag vill jag tillbaka till det härliga klimatet!
Igår steg vi av bussen i grästorp klockan 3 på eftermiddagen, tre timmar än beräknad ankomst, men dess tu mer tid att umgås men min underbara pojkvän! oh va jag saknat honom!
I Spanien gjorde vi så mycket roligt, Camp nou, La sagrada de familia,La rambla, Marknad i lloret, Waterwold och massor av sol och bad! :)

Idag var man tillbaka i skolan, och sen efter det sov jag ut i 5 timmar, och vet ni vad sen!
Jag var ute och sprang med farsan! :p Han har fått nått spratt att han måste börja röra på sig, och ja hindrar honom inte! :) så det blev ut att springa och nu ska ja snart hoppa i sängs, pussar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar