onsdag 11 maj 2011

Onsdag

hej bloggen! hur är det med er allihop? :)
har inte bloggat på några dagar, och tja jag har inte haft så mycket för mig (:
jag hade en mysig och jätte trevlig fredag hos sanna! och hon blev jätte nyfiken på våran present eftersom vi inte berättat för henne vad det är än, bara att vi har ett bestämt datum ! :)
oh det ska bli så himla kul! I lördags var jag med MIN max ! hhi, ah ni hörde rätt, han är min (L)
07/05 - 2011 då det blev vi igen, och det känns underbart!

Under helgen har jag också glömt berätta att brorsan från Malmö var hemma! :) så i söndags fick ja äntligen träffa honom på riktigt och umgås, med sig hade han sin härliga kompis kim som jag träffat förut ! :) Och sedan när dom åkte hem på söndags kvällen körde dom mig till mamsen och mina klänningar till Lärarmiddagen och Skolavslutningen blev äntligen beställda! Nu hoppas ja bara på det bästa att din är bra ! ;)

Tisdags var det dm match igen, åter igen vinst ! :)
Idag var det sista skrivliga nationella provet gjort, matte! och jag får verkligen hoppas jag ligger på G!




















lärarmiddagsklänningen

skolavslutnings känningen

båda är köpta på stylebystars.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar