söndag 1 maj 2011

no more spotify :(

hej bloggen!
första maj idag, vilket innebär att det inte längre går att lyssna på spotify fri hur man vill..
men det finns lite att undra över, Spotify skapades för att stoppa nerladdning på internet, och nu när alla lyssnar på spotify instead ja då får man bara lyssna på samma låt 5 ggr/ månad och man får bara lyssna på på musik i 10 timmar / månad också! Asså fattar ni?! på ett dygn är det 24 timmar! och man får endast lyssna på 10 timmar / månad? Hur går det ens ihop? :s
jaa nee, men det blir väl att fundera på spotify premuim dårå (;

vad gör jag då? tja, det är söndag oh ja och pappa har suttit en timme och spelat spel på min dator :p och nu ska ja hopppa ner i duschen och sen plugga lite mattematik ! (;

Igår firades Valborg, eller neh jag firade inte men de flesta i Sverige gjorde nog det.
På dagen var jag, Emelia, Fanny och clara i Göteborg och gick runt och hade det riktigt skönt! :)
vi shoppade och åt en härlig lunch på Condeco på Avenyn :)
Bilder på vad ja köpte och lite bilder under gårdagen kommer senare :)

















efter en jääte solig och härlig dag i Göteborg med mina undebrara vänner blev det en härlig grill kväll hemma hos Max med mycket mysigt och roligt folk! :)
vi hörs senare pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar