måndag 16 maj 2011

MÅNDAG!

hej bloggen! usch jag är verkligen ingen bloggare längre... tar ju evigheter mellan mina inlägg ;) Men glädjs av att jag gör ett nu ! :) Sitter och får lite små panik över att mina klänningar ifrån style by stars än! var ändå mer än en vecka sen jag beställde dom, och nu sitter jag och får ännu mer ångest över vad man ska ha för skor, hittar inte några jag faller pladdask för :( vet inte vilken färg, osv osv usch!

måndag idag, första dagen på våran tre dagars tema vecka, "sex och samlevnad" sen på torsdag är det studiedag och fredag DRAR VI TILL SPANIEN! :D
oh kan ni fatta, hur underbart är det inte?! :)

I helgen då, jo jag har haft en underbar helg med mina underbara pojkvän i Göteborg, gått på universeum ätit gott, kollat eurovision och umgåtts med hans mormor ! :)


Classified Bow Espandrillo Red på Bubbleroom.seFrancesco Milano Sandalett T.Maron på Bubbleroom.seFriis & Co Schastine Black på Bubbleroom.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar