torsdag 19 maj 2011

aj,aj aj


SER NI MITT LÅÅÅR?????????????????????????!!!!!
det är alldeles förstört! :( Hur fan ska ja kunna gå runt i shorts och bikini och klänningar och vara söt och fin med detta jävla blåmärket på låret?! :'( oh va ja blir irriterad, jävla trollhättetjej som satte tubbarna rakt in i låret på mig på seriematchen i tisdags! vi vann med 6-0 om jag inte berättat de (:

men aj, hela blåmärket har vart svullet, och nu är det någon blanding mellan gult, lila svart, blått grönt ja, alla färger ! fy fan säger ja bara ! fult så ini helvete ock, får hoppas de hinner försvinna lite grann under den 1,5 dag vi sitter i bussen! :) men ont gör det!


Nä nu ska jag äta lite frukost och sen ta en lång varm dusch och skrubba hela kroppen så den är fräsch och redo för solstrålarna :) Sen kommer min bästa max hit, och hjälper mig packa det sista och bara mysa :)

imorgon klockan sex drar vi och det kommer bli underbart! :)
pussar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar