lördag 1 januari 2011

minns mina dagar


välkomnar det nya året med ett stooort jävla HEEEEEEEEEEEEEEEJ! :D

hur va er kväll/natt!? ja vart ska man börja? :p
tjejerna samlades hemma hos mig och vi åt fin, fin mat med förrätt huvud?rätt och efterrätt :) hade julklappsleken :) fick en härlig massagetid hos Karin Dahlén :)
mycket prat och mycket skratt ! och ja älskar mina tjejer !:)

drog senare till jocke, satt väl där i en halvtimme, tills festen flyttades till albin hofling eftersom den hatstämplade människan kom in genom dörren med sina små vänner ;) ganska kul att alla drog när dom kom in genom dörren ;D
det var även dags att utföra det ja lovat på facebook.. om 50 personer gilla min status skulle ja slänga mig i snön i bh och trosor... :p så video på de kommer joel wulcan snart lägga upp på facebook ... :p kommer döööööö! usch de va kallt och hela min fot blödde efteråt! x'd

jisses silken kväll de blev, bilder från kvällen kommer när clara taggat mig på facebook (:

ha en bra dag på de nya året mina vänner ! :) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar