onsdag 26 januari 2011

och mitt hjärta som skulle blir ditt på nått vis, fryser du sakta till is

tjabba tjena! har nu suttit och lyssnat på lars winnerbäck och lockat mitt hår i en timme nu ;)! orsaken till det är att alla nior på central åker till Götlabörg imorrn :) shopping, och kolla på musikalen sunset buluvard (stavning) och även få gå med bakom kulisserna, det ska bli kul !
så nu är det bara det svåraste kvar.. komma på va fasen man ska ha på sig? ja har inga kläder över huvudtaget ! får huvudvärk bara ja tänker på't, får helt enkelt bestämma mig imorgon, i sista minuten..
så här ser ja ut i håret just nu, ska sätta upp det i en stor toffs innan ja lägger mig så att ja inte ligger för mkt på dom, brukar alltid bara kamma igenom håret med fingrarna och sen vart klar förut när jag lockat mitt hår så här, men nu när ja ska sova i det, så är ja lite nervös över hur de blir imorgon, men vi får hoppas på det bästa! :)
nu dyker jag ner i min garderob! jag hatar mina kläder! -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar