söndag 30 januari 2011

castle walls


hej! eftersom mitt inlägg ja gjorde förut aldrig kom upp så får ja väl sitta här som en nattuggla och skriva om ! (;

torsdagen som spenderades i göteborg med alla 9:or blev en jätte lyckad dag , med sina svängningar :) hade en störtskön gubbe som guidade oss bakom kulisserna på operan!
sedan bestod det 4 timmars shopping på schemat ! det var
kanske inte så mycket till min lycka.. mitt blodsocker låg nämligen på noll under och efter guidningen, och ja trodde ja skulle svimma, allt snurra och jag kunde inte gå tre meter utan att vingla till, ah det var riktigt läskigt faktiskt, fick i mig lite vätska, men blev tyvärr inte så mycket bättre, kallsvettades och var nära att svimma i omkl rummen, men vid sju då jag fick både lite sprite och mat i mig , mådde ja äntligen bättre igen, och kom ifrån nordstan med ett par byxor, tröja, mascara och present till Angelica. Operan var en jätte rolig upplevelse, men själva storyn i musikalen var inte den bästa, och den var riktigt dålig faktiskt,, otroligt tråkigt! men att ha besökt operan och upplevt den svindelhögsta höjden man kan sitta på inne i operan har nu upplevts :) vi hade ju då riktigt bra platser och såg nästan bäst av allihopa, och det va grymt ! :)

har tyvärr inga bilder eftersom ja inte hade kameran med mig.. :p

tja idag, lördag har jag varit på kalas hos min 15 åriga kusin :)
efter kalaset drog ja till ishallen och var med clara sanna och emelia, drog hem till clara och kolla film " så olika" tja, vad ska man säga om den .. konstig? :p

























byxor från veromoda, tröja från ginatricot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar