tisdag 25 januari 2011

trött


hej bloggen, hej bad uppdatering!
i söndags åkte jag till mamma och kollade på när min kusin erik var och spelade innebandy :) efter det blev det kinamat tsm med mormor morfar, mamma, kerstin, göran , oscar och erik :)
tjaa, ja tog mig an och kollade på sex and the city 2 på kvällen och
dom är ju underbara!
Studiedag på måndagen och tränade senare på kvällen, japp det var de det, intressant? njah..

iaf, efter träningen hände någonting med mitt knä, om det är överansträngning, eller pga av kylan eller vad det kan bero på har jag inte en aning, men nu när vi har börjat med utomhus träning har ja känt att mina knän inte riktigt är som de ska, så igår när vi hade värsta träningen ever. terräng(?) löpning då man va tvungen att springa en runda under 4 minuter, så bara mitt knä sa ifrån, så när jag inte gav upp utan sprang hela alltet så får man sitt resultat dagen efter, inte bra så att säga.. :/ så nu missar jag träningen idag, that's
sucks!

jaja, jag får väl sätta igång med no uppgiften som tar livet av mig, överlevnadsberättelsen...
kusin erik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar