måndag 17 januari 2011

miss perfekt don't exist my little freind


tjabba tjenna mittbena ! sitter här trött som en hösäck, men känner mig samtidigt uber glad! :D
har nu suttit och övat in övningar och hittat låtar till min uppvärmning som är på onsdag :) Får tacka min kära broder som räknat ut bpm åt mig eftersom ja inte alls kan räkna takt över huvudtaget när de gäller snabba rocklåtar som man springer och joggar till (; han hjälpte mig även att hitta några perfekt låtar till uppvärmingen. Bättre brorsa får man väl leta efter :)

spanskaredovisningen är nu gjord och nu slipper man äntligen tänka på den ! blev helt plötsligt så himla nervös under redovisningen, min röst lixom darra på rösten, och de va svårt att andas xd vet inte riktigt varför, men jag fick skämtat bort de och sen gick de som på smör! (:


ska snart ta mig en dusch och sen ska ja kolla tv! idag är det ett nytt inlägg vilket betyder en nu Pj Simas ! :Dlyssna, titta och njut!

bara älskar denna remixen och han är ju för snygg, kolla hans tänder! :r

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar