söndag 9 januari 2011

2010

2010 har vart ett underbart år! men allt bra har sina svängningar, men här har vi bilderna som gjort mitt år till de bästa! ah iallfall nästan allt, annars skulle de ta hela natten !
nu ser ja fram emot ett grymt 2011 :)

konfermation läger i österrike!




jag blev 15, yey x'd
ung och kung!
lussebandyn
blev vän med älskade jenny karlsson!
älskade Håkan spelade i skandinavium,
man fick ju dock inte ha med sig systemkameran in, så mobilen fick göra sitt.
tylösand tillsammas med clara!

Adept med härliga människor
Lars winnerbäck konsert
kusten med min bästa kusin!
Liseberg med dom absolut bästa!
kan inte beskriva hur tacksam ja är för att ni finns i mitt liv, ni gjorde den värsta dagen i mitt liv till den absolut bästa, ni fick mig att tänka på annat och bara ha kul!
om man skulle kunna ge pris i kategeroin bästavänner, skulle ni lätt få första pris. ni är så himla guldvärda! och ja är så tacksamm för att ni finns i mitt liv.
jag älskar er!

Grekland!

Christoffers student

konfermationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar