lördag 16 oktober 2010

tycker äckligt synd om mig själv !

amanda sitter och har en står klump av ångest i magen!
sitter här på lördagen den 16 oktober, helt fucking alone!
det har typ verkligen aldrig hänt förut! och ja mår verkligen skit över det!
hade planerat kvällen, men helt plötsligt ballar han ur.. så tack för att du förstörde min kväll!
och jag har ingen tjus till sanna som sitter med fanny och kollar på dear john, vilket gör mig otroligt avundsjuk :'( usch jag hatar de här!
får väl lossas vara sjuk och götta mig med smörade popcorn framför en dålig film i min nya säng i mitt nya rum som jag har flyttat ner till då.. och vara allmänt ensam :(

men kan ändå glädja mig åt att rummet blev grymt , fast riktigt än är de inte klart, åker till ikea om några veckor ,då ska jag köpa allt som fattas..
nä får väl ta och kolla på nån gammal film dåra, rolig lördag (y)

puss hej!
sitter i en mysig mössa mormor gjorde en gång i tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar