söndag 31 oktober 2010

lover

jisses mina små älskade läsare!
så länge sen :o får fan ta och skräpa mig nu -.-
prao veckan är äntligen över och ja kan sova ut ! va så trött på skiten de två sista dagarna så ja ville bara spy på hela hemköp ! ;p men det var ändå väldigt roligt dom första dagarna iaf ! ;)

men nu är de söndag och imorgon börjar lovet som sitter så jävla perfekt! kunna vila upp sig hela veckan!
min helg dåra har sett ut så här ungefär!

fredag! låg hemma och hade det mys med tv:n och godis, var så trött från praoveckan så hade ingen som helst ork till något.

lördag: åkte och bowla med mina bästaste tjejer ! alltid kul att göra nått allesammans ! även fast bowling inte är min grej ... :p
när ja kom hem kom min mysiga jenny hem till mig och skulle spendera natten med mig ! (:
vi drog till toscana och ja åt på jennys äckliga pizza , dit kom max och vi drog hem till mig, sen kom även adam och filip och kolla på skräckfilm med oss! sjuk avanserad film tkr ja ;)
kommer tyvärr inte ihåg va den hette men, den handla om , äsch orkar inte förklara x'd

sen var de bara ja max och jenny kvar , jenny gick och la sig medans ja kom tassandes in vid halv åtta på morgonen, och halv nio var jenny pigg och allert och väckte mig x'd yeeeeey ! ;)
vad som hände får ni själva lista ut !hihihih ^^

Idag :
jenny väckte mig och vi drog till ishallen, nu sitter ja hemma och har sovit ut medans hon kollar a-lags match,
ikv ska hon sova hos mig igen ! :D:D:D
och vi ska även kolla paranormal activity 2 med max och adam! någon kommer skita ner sig! :o

ha de så jävla bra så hör jag av mig imorrn !
pussar !


nää nus ka ja fixa till mig lite innan ja åker upp till ishallen och leker med jenny igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar