söndag 3 oktober 2010

man mår som man förtjänar..

hej bloggen!
mja vart ska jag börja? :p
lagfesten var väl så sådär, men shit vilken kväll de blev!
åkte först till therese där de fanns många roliga och sociala människor ! :)
vi tog oss så småningom till jocke där de flesta höll hus !
där vare också riktigt roligt! finns väl ganska många minnesluckor men, kul hade ja iaf ! ;)

sedan drog vi oss ut och runt två tiden slutade festen hemma hos arne där jag va nära på att slagga te, men pappsen ringde och bad mig sova en våning ner!
så en obekväm natt på soffan blev slutet på en underbart rolig kväll ! :)

tack alla som gjorde den bäst!
men idag, mår man väl som sagt vad man förtjänar, en ganska gooo bakfylla, x'd men jag klarar mig , inga pizzor är lagda ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar