söndag 10 oktober 2010

rock this world!

tjenna mina vänner! :)
den 10/10-10 idag! datumet kommer aldrig komma igen!
hur är det med er? jag själv mår väl ganska bra ! ond som jag är älskar jag bara tanken på att han blev så dissad, stackarspojk..
men nej annars så är jag ganska trött, jobbade hela kvällen igår och fick sluta en timme tidigare eftersom vi stod och frös ihjäl inne i korvtältet! så slutade tolv ist för ett!
åkte sedan och spenderade natten tsm med myggan, jenny och barne :p
och har nu på morgonen vart och fikat hos ing-britt och pelle där ellen, moa, marie och bibbi höll hus ;) så nu är alla mina plastpåsar slutsålda ! :)

GE MIG VÄRME! GE MIG SPANIEN :)

nä denna söndag ska jag ta det lungt, pappa tvingar mig att ta tag i mina lådor eftersom vi ska sälja skrivbordet och flytta ner min byrå till mitt blivande rum, så får väl göra de, men nu blir det att fylla på min kurrande mage ! puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar