lördag 2 oktober 2010

funderar lite..

hejsan bloggen!
sitter nere i mitt blivande rum, har målat mina shabloner eller va de heter?
jag har alltså min vänstra hand och högra fot över hela väggen! ser ut att bli bra än så länge ! :)
bilder på slutresultatet kommer så småningom!
så nu sitter jag mest och väntar på att färgen ska torka och datan är ett bra tidsfördriv!

kvällen kommer bli riktigt bra, drar på lagmiddag/fest klockan sex och har det trevligt med god mat och dans med damsektionen!
sen bär det av dit festen håller hus :) anrebarne , chrille och jag ska ha en toppen kväll ! :D

sitter och tänker på ordet teenage dream, och asså jag älskar det!
för alla tonårsdrömmar är verkligen något man ska ta tag i .. asså lixom ja vet inte, men de betyder mkt på nått sett..
nu ska jag kolla på kenza & tyra show, eftersom jag inte hunnit se det än!
ha det så fint mina sötnosar ! puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar