tisdag 26 oktober 2010

oj långt inlägg :p

heeej!
förlåt för den dåliga uppdateringen , men guuuud så trött ja är !
praoen har dratt igång och ja har så mkt att göra på dagarna så jag är helt slut när ja kommer hem! och när ja kommer hem somnar jag alltid en timme och sen måste kolla lite läxor, sen runt nio -tio hoppar ja till sängs för att återigen gå upp klockan halv sex igen... så tyvärr de blir inte mkt tid över till bloggen, men nu har ja tagit mig lite tid ! :p

tja i lördags jobbade ja ju som sagt på kvällen med att servera, det var helt okej, men guuuudaars skymning va jag gjorde bort mig ! -.-' tappade fyra champanjeglas rakt i sten golvet! uscccch vaaa pinsamt de va !! så jävla typsiskt mig xd

jaja, senare på kvällen åkte ja till august där de fanns blandat folk, sen hem till mig med fyra randoms 96:or :o! och folket ja tidigare skrivit , blabla..!
det va väl härligt ;p hade besök i min säng den natten också :rrrr
hahah låter som värsta wb kissie och dessie , uber hemligt vem man sover och håller på att träffa ;) fast i mitt fall äre ju inte riktigt så men hade iaf sällskap under natten / morgonen, vi gick ju ändå inte och la oss förens vid halv 5? ;p

sen på söndagen blev det söndagsmys med min jenny! vi kolla hockey och sen kolla vi skräckfilm med albin och arne ! ;)
lyckad söndag vare iaf !

och tjaa, sen dess har de vart hemköp varje dag, vi får väl se hur bloggandet ser ur framåt i veckan ;D
hare gött hej! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar