torsdag 19 augusti 2010

your my angel, saved me from danger. With you im no stranger

du är underbar och förbli underbar trots att det inte längre är du & jag..
du var den bästa man kan tänka sig att ha, dina omfamningar dina kyssar och din personlighet är svår att slå!

jag har inte riktigt förstått vad som hänt, att det inte finns något oss att det inte finns någon att kalla min, att inte kunna åka och få all lycka jag behöver genom bara ett leende ifrån dig, det känns tomt, konstigt, svårt att förstå..
men detta var vägen vi fick gå, vägen som leder till de lättaste, vägen åt enskilda håll. men vi förs liksom samman på ett obeskrivligt bra sätt.. vänskap
hur det än blir är du alltid och kommer förbli en stor del av mitt liv, du gjorde mitt halva år till det bästa jag kunnat ha! och har inte kunnat önska mig något bättre. Kunde vara mitt rätta jag i din närhet,
kommer sakna dig min förlorade skatt!

du är min ängel, räddade mig från fara, med dig är jag ingen annan än mig själv..

31/12-09 19/8-10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar